Baywatch Avsnitt 5
S5, A5: Mitch måste jobba ett 24-timmarsskift och litar på att Hobie kan ta hand om sig själv under den tiden. Hobie blir dock förälskad i en äldre tjej och pressas till att ha en fest utan Mitchs vetskap.