Les Amateurs Avsnitt 5
S1, A5: Frankrikes säkerhetstjänst, DGSE, är ute efter Vincent och Alban och har återskapat deras agerande de senaste 24 timmarna. En dubbelagent som har dödat sin kollega hoppas sätta dit dem för mordet han begick. Samtidigt förbereder sig Vincent och Alban på att återlämna speldosan till Manon. Men Alban har sönder den och de två männen upptäcker en konspiration kopplad till ekodistrikt-projektet. Vincent är orolog för Louise, hans ex, som han fortfarande är kär i och som har engagerat sig i projektet. Det finns ingen tid att varna henne, då fienden är hack i häl.