The Worst of Evil Avsnitt 5
S1, A5: Gicheul, som skadats svårt i attacken, försöker hitta förrädaren inom gänget. Gicheul börjar uppvakta Euijeong när hon än en gång medverkar i undersökningsteamet för att hjälpa Junmo. Gicheul ger Junmo det viktiga uppdraget att ta emot deras gäster från Kina.