Celebrity IOU Avsnitt 6
S1, A4: Tillsammans med inredningsexperterna Drew och Jonathan Scott får Hollywood-kändisar chansen att ge tillbaka till människor som förtjänar en renovering. I premiärsäsongen medverkar Melissa McCarthy, Brad Pitt, Viola Davis, Rebel Wilson, Jeremy Renner och Michael Bublé.