Les Amateurs Avsnitt 6
S1, A6: Vincent och Alban jagas av specialstyrkor och lyckas ta sig ur den farliga situationen. Under invigningen av den nya ekoparken utsätts Louise för ett överfall och blir kidnappad. Vincent och Alban kommer dit och försöker sätta press på Claude Becker, hjärnan bakom hela bluffen, men han påminner dem om att deras fingeravtryck finns på vapnet som användes för att döda mr Hermann. Dessutom jagas Vincent och Alban av dubbelagenten mr Paul. Louise kommer att dö om de inte återlämnar dokumenten som de har tagit. Vincent inser att Alban har dokumenten utan att ha sagt nåt. Efter ett bråk med Alban beger sig Vincent till mötet ensam.