The Shadow line Avsnitt 6
S1, A6: Gabriel får tag i graverande information om Counterpoint som pekar ut hans kollegor, och Glickman varnar för att Gatehouse kommer att söka upp Gabriel. Bede kommer allt närmare den punkt då han kan lägga ner knarkhandeln. I rollerna: Chiwetel Ejiofor, Christopher Eccleston, Sir Antony Sher, Stephen Rea, Rafe Spall, Kierston Wareing, Lesley Sharp m.fl. Del 6 av 7.