S1, A6: Efter sexton års utredning lyckas teamet äntligen gripa gärningsmannen till två av morden tack vare DNA. Under ett utdraget förhör tvingar Flore, med Vidals hjälp, den misstänkte att erkänna morden på Leïla och Marianne. Trots segern plågas Flore av de obesvarade frågorna, särskilt kring Tatianas försvinnande.