Nice to Not Meet You Avsnitt 6
S1, A6: Jeong-sin erkänner att hon är ett fan mitt i en riskokardeal. Hyeon-jun berörs av en främlings bekännelse. Deras samarbete inleds av ett sjukhusscoop.