Hotell Halcyon Avsnitt 6
S1, A6: Blitzen fortsätter med oförminskad styrka och gästerna på The Halcyon tvingas ned i källaren. Personalen kämpar på under bombanfallen, men Joe och Anna blir strandsatta utanför hotellet. Sonny och Betsy verkar vara helt försvunna. I rollerna: Steven Mackintosh, Olivia Williams, Kara Tointon, Alex Jennings, Matt Ryan, Hermione Corfield, Mark Benton m.fl. Del 6 av 8.