Händig Man Sökes Avsnitt 8
S1, A8: Nu återstår endast två killar hos varje tjej och Filippa, Johanna och Nahrin står nu inför sina livs viktigaste beslut; att hitta en partner för livet. Det är dags för final av Händig Man Sökes!