The King of Queens Awful Bigamy
S6, A24: När Holly blir utslängd från sin lägenhet insisterar Arthur att hon flyttar in hos honom i källaren tills hon hittar ett nytt hem. Doug ser snart fördelen av att ha två kvinnor i huset.