Baby, du är en haj
S1, A2: Lavanyas mor dricker för mycket champagne och pratar bredvid mun inför hans föräldrar som vill bestämma menyn, vilket tvingar dem att skynda på bröllopet. Arjun bjuder in gänget till ett stort party där Preet blir ihop med en filmstjärna med ett extra K i namnet. Som vanligt finns Shahid inte på gästlistan. Nya älskande kämpar för en större våning i den stora staden, men finner äventyr istället.