Beverly Hills 90210 Baby, You Can Drive My Car
S10, A8: Janet får panik inför bröllopsförberedelserna. Steve föreslår en ledtrådsjakt för sina vänner, där ledtrådarna ger tips om var en fest ska hållas. Gina flippar ut när Dylan vägrar att stanna och hjälpa en herrelös hund.