Bachelorette Party
S2, A22: Jess bestämmer sig för att ordna en möhippa åt Cece och tvingar Nick och Winston att gå ut med hennes fästman, Shivrang. Schmidt försöker desperat hitta någon kvinna att ta med på Ceces bröllop och söker upp en gammal flickvän.