Back in the Saddle
S2, A1: Station 126 rycker ut till en militär tank på vift i centrala Austin och en mänsklig seriekrock på roller-derbyt. Samtidigt ansluter sig den nya ambulanskaptenen, Tommy Vega, till teamet, och Owen återförenas med sin ex-fru och T.K:s mamma, Gwyneth, och får en uppdatering om sin cancer.