Back in the Saddle
S16, A2: Läkarna opererar på en man som körde in i Maggies bil. Owen är tillbaka från sin pappaledighet har svårt med Toms nya position. Merediths avsked hindrar henne inte från att diagnostisera de runt omkring henne.