S1, A5: Josh börjar få ont om tid och Danny tar sig in i Rias värld. Han sätter också sitt eget liv i fara för att hinna klart jobbet med Verma. Kabir har svårt att balansera både sina personliga och professionella problem och står inför en fråga som kan sätta stopp för hans utredning. Kabir och Prakash hittar en ny misstänkt, Rao och fallet tar en ny vändning.