Bad Judgement
S1, A9: När Peter och Neal upptäcker att en domare som sysslar med lånbedrägerier har en koppling till Fowler tänker de ut en plan för att sätta dit dem båda. Men det hela går inte som väntat, och Peter riskerar att förlora jobbet.