B.A.N.
S1, A7: Paper Boi är inbjuden till showen "Montague" för att prata om homofobi och transfobi i hip hop-världen. Trots att han är mer fokuserad på att få betalt än att vara politiskt korrekt, försvarar han intelligent sina åstiker, framför några interessanta tankar och kanske till och med förändrar några personers åsikter på vägen.