S1, A3: Efter att ha mints en familjetragedi, pressar Cadence Lögnarna för att få svar. Mirren avslöjar en förälskelse som slog fel, Johnny minns en oinbjuden gäst och Gat berättar om hur deras förhållande tog en tragisk vändning. Det spända läget mellan fastrarna förvärras, och Cadence misstänker att en av Lögnarna döljer något, vilket får henne att tvivla på om förra sommaren var en olycka eller inte.