S1, A4: I det här sista avsnittet möter vi de framgångsrika Bajan-affärskvinnorna Kim och Nicole, som slår sig ihop för att starta ett nytt affärsföretag och öppna en designerbutik i Limegrove, öns lyxiga köpcentrum. Fastighetsutvecklarna och inredningsdesignerna Max och Suzanne Mulligan firar slutförandet av renoveringar på en miljonärs herrgård i det prestigefyllda Royal Westmorland-godset. Social mediainfluencern och barägaren Jordan skriver på ett avtal med ett globalt dryckesmärke. Elan Mottley och affärspartnern Michael Kent bygger om en av de mest ikoniska restaurangerna på ön, The Cliff. Som avslutning filmar vi det nya fontäninslaget, som tänds på kvällen för första gången, och träffar restaurangbesökarna Sacha Soodeen och hans fru, Nadja.