S1, A3: Livbåten med Djungeldjuret Hugo, Rita och babyn ombord sköljs upp på land i Afrika. Kidnapparna följer efter, men babyns miljardär-farfar hämtar babyn och Rita i sin helikopter, och Rita blir babyns keldjur.