S1, A5: Michael ordnar en basketmatch mellan kontoret och lagret - och väljer sitt drömlag, lett av företagets ende svarte anställde. I rollerna: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 5 av 6: Basketball.