The Life and Legend of Wyatt Earp Bat Jumps the Reservation
S4, A22: Bat falls for a woman not knowing her involvement in a mob headed for Wyoming; Earp chases after him, following the trail of stolen cattle and dead lawmen the mob leaves in its wake.