S1, A5: Skattjägaren Darrell Miklos och hans team gör en upptäckt som är mycket äldre än de förväntat sig. Senare framkommer nya bevis som tyder på att teamet kan ha upptäckt ett sedan länge förlorat slag vid Target 4.