S1, A5: Maj 1944. Över 400000 allierade soldater omringas av Hitlers armé på Dunkirks stränder. Djupt nere i tunnlarna under Dover Castle planerar Royal Navy en räddningsoperation. Kan de allierade soldaterna fly till Storbritannien.