Bay of Married Pigs
S1, A3: Pågår det ett kallt krig mellan gifta och singlar? Carrie besöker ett par på landet, men mannen blottar sig för henne och hon ombeds åka hem. Då Miranda inte har pojkvän tror advokatfirman hon jobbar på att hon är lesbisk.