Blue Bloods Be Smart or Be Dead
S12, A6: Frank orsakar splittring i familjen när han ger Jamie i uppdrag att vakta Danny efter att han blivit måltavla för en torped, och när Frank försöker hindra Joe Hill från att hämnas efter ett överfall.