S1, A1: Max vaknar med baksmälla och finner sin gravid bästa vän Maggie från gymnasiet vid dörren, desperat i behov av hans hjälp. När Maggies religiösa mamma dyker upp måste de gömma alla bevis på hans homosexuella liv och låtsas vara det perfekta paret.