S1, A3: På Logans uppmaning försöker Zac lappa ihop vänskapen med Marcel och föreslår att de åker till en galet farlig gokartbana. Curtis bjuder med Caitlyn på en grillmiddag med familjen, dit en oväntad gäst kommer. Harris förbereder sig inför en kommande street takeover. Sam inser hur mycket Ironwood har förändrats, men Logan påminner henne om att det bästa med Ironwood alltid finns kvar.