Pantertanter Before and After
S2, A15: När Rose tuppar av under ett anfall tror hon att hon dött och kommit till himlen. När hon inser att hon fortfarande är vid liv bestämmer hon sig för att leva som om varje dag vore den sista. Hennes beteende stör de andra och Rose flyttar ut.