S1, A6: En kropp av en person utan familj kommer till bårhuset. Eftersom den avlidne verkar vara full av ånger väntar begravningsentreprenören tre dagar som ett tecken på respekt. Under tiden, med bara tre dagar kvar, försöker den avlidne desperat att skydda sin älskade.