S2, A10: Dylans mamma Iris kommer överraskande på besök till Beverly Hills med hopp om att börja om på nytt med sonen som hon har glidit ifrån. Cindy trivs med den frisinnade mamman, men stressen av mammans återkomst får Dylan att ta till flaskan igen.