Home Improvement Believe It or Not
S7, A22: På Tool Time får "Men's Convenience Week" ett besök av Grant Hill från Detroit Pistons. Wilson blir upprörd att Tim har berättat för alla om Wilsons möte med en utomjording, något Wilson önskar att han inte berättat.