Sex and the City Belles of the Balls
S4, A10: Är män bara kvinnor med kulor? Carrie hjälper Aidan och Big att acceptera varandra lite mer, och Miranda och Steve kommer varandra närmare. Samantha tar hem ett svårt kontrakt genom att visa hur tuffa kvinnor kan vara.