New Girl Bells
S1, A7: När Winston hjälper Jess och hennes klass när de repeterar med sina handklockor, och han visar sig vara riktigt duktig på att spela, blir hon avundsjuk. Schmidt och Nick kan inte enas om hur de ska fixa toaletten som gått sönder.