Beware the Sleeping Acorn
S5, A3: After two hours, four contestants are at risk; they all decide to go on the attack; Camille Chamoux proposes a nature-themed joker card; Alexandre Kominek makes caricatures; Philippe Lacheau decides to launch his first Rififi.