S1, A6: Bree lockar Reed att delta i en gammal lek de brukade roa sig med som går ut på att hitta på bakgrundshistorier för främlingar med udda utseende. Gordon anlitar manusförfattarna för att hjälpa Hannah att få ihop det med en kvinna hon gillar. Clay försöker samsas med Jerry. Zack vill bjuda ut en kollega på dejt.