B.F.O
S1, A4: Jackie får veta vilket hotell Krista bor på och går dit för att söka kontakt, men får annat att tänka på när hon kallas in till jobbet i ett brådskande ärende. Ray ställs öga mot öga med Osito och Junior försöker närma sig Donnas familj.