Botched Big Booty Problems
S6, A4: Dr Dubrow lyfter både humöret och brösten på en kvinna med kraftigt häng, och Dr Nassif opererar näsan på en kvinna som ogillar sitt "gristryne". Samtidigt söker en viral stjärna desperat hjälp med sin ändalykt. Stor rumpa, stora problem.