The Life and Legend of Wyatt Earp Big Brother Virgil
S3, A28: Earp agrees to date newcomer Susan Dodd to elicit a reaction out of Susan's true love, Larry Herrick, but soon becomes entangled in a web of romance and rumors when Earp's brother Virgil and Larry's relatives come to town.