Big Mama P
S5, A1: Cece och Schmidt ber Jess och Nick att vara brudtärna respektive bestman på deras bröllop. Det första Jess och Nick gör är att planera en förlovningsfest och bjuder in Ceces mamma, vilket tvingar Cece att erkänna något för Schmidt.