Heavy Rescue: 401 Big, Mean and Heavy
S5, E1: A load of lumber spills across the 401 in the heart of Toronto, John Allen heads into the first storm of the season; after an injury on the job, Gary must lean on Collin for a heavy yet delicate recovery; Sonny makes a major change in his life.