S1, A3: Ett återblick visar hur långt Maggie i gymnasiet gick för att skydda den framväxande homosexuelle Max. För närvarande går den nya familjen på en föreslagen Lamaze-klass med den stilige instruktören/sjuksköterskan under utbildning Patrick, vilket resulterar i en spännande tid för den singel Max.