Key & Peele Bitch
S1, A1: I seriens premiäravsnitt försöker Jordan Peele och Keegan-Michael Key att säga ett förbjudet ord om sina fruar, Lil Wayne anpassar sig till livet bakom galler och President Obama uttrycker vad han egentligen känner.