Furia Biting the Bullet
S1, A5: Ragna är inlåst i en övergiven fabrikshall och hennes identitet som täckmantel är hotad. Det finns en läcka inom terrorcellen och Brehme är beredd att använda alla medel för att röja ut infiltratören.