BLÅ SVAN
S1, A3: När COVID härjar i norra divisionens schema fördubblar Leafs sina ansträngningar för att hålla sig säkra. Galchenyuk ansluter till laget. Försvarspartnerna Muzzin och Holl hänger utanför isen. Medan Freddie Andersen kämpar jagar Jack Campbell NHL-historia. Dubas och de andra förbereder sig för den sista sträckan.