Paper Girls Blå tungor ljuger inte
S1, A3: Mac återförenas med den vuxna versionen av hennes bror Dylan och förbluffas över att få veta hur hennes familj blev. Tiff, KJ och Erins träffar en främling som kan vara biljetten tillbaka till 1988.