Ugly Betty Blackout
S4, A12: Betty planerar en karaokefest i hyreshuset. Marc tappar bort något ovärderligt. Amanda lurar Daniel och Wilhelmina att gå i parterapi. New York drabbas av ett omfattande strömavbrott.