S2, A14: Rektor Figgins informerar studenterna om den fara som underåriga utsätts för när de dricker. Körmedlemmarna blir personligt berörda av meddelandet. Schuester och Beiste har kul på egen hand. Musiknumren inkluderar "Don't You Want Me", "Blame It", "One Bourbon, One Scotch, One Beer" och "Tik Tok".